Gyakori kérdések - MNBJEL
Mit tegyek ha... Megoldás
Az MNB-nek készítendő file-ok készítése során hibaüzenetet kapunk. 1.Cserélje ki a floppy-t egy üres, formázottra. Ellenőrizze, hogy a GIROMAIL könyvtárra megfelelő jogosultságokkal, illetve elegendő szabad kapacitással rendelkezik-e (hálózati felhasználás esetén).
2.Végezze el újra a file készítést.

Tanácsok:
1. Az adatbázis egészéről célszerű egy napi mentést készíteni. Ajánlott időzítése: közvetlenül a napzárás procedúra előtt.
2. Minden programindítás előtt hálózati környezetben a hálózat elérhetőségéről meg kell bizonyosodni.
3. Ha az alkalmazás csak lokális gépre van telepítve, az installáló készletet installálás után tanácsos másik gépre (hálózatra) menteni. Az alkalmazást az 1. pont szerint kell menteni.
4. A mentésekről és felmerült hibaeseményekről célszerű naplót vezetni. Komolyabb hibaesemény esetén értesítsük a gyártót.